.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
شمال نیوز:

احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: پولی شدن سواحل خزر صحت دارد؟ / وزیر کشور واکنش نشان داد
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: (ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست. واکنش وزیر کشور به فعالیت حجاب‌بانان: نیازی به مجوز ندارند
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد. اذعان رئیس سازمان محیط زیست به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
سازمان فضایی ایران اعلام کرده که با استفاده از ماهواره خیام و پایش تصاویر آن متوجه شده که حکومت افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند. افغانستان رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند
سازمان فضایی ایران اعلام کرده که با استفاده از ماهواره خیام و پایش تصاویر آن متوجه شده که حکومت افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
واکنش کانال حسن روحانی به یک افتتاح توسط رئیسی
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۶ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری و حضور رئیس جمهور در ارومیه پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳۰ بهمن
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشور‌های اسلامی و دستاوردهای راهبردی سفر رئیسی به چین پرداخته‌اند.(ادامه)
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشکل مسدودیت شبکه‌های اجتماعی را محدود به مرزهای کشور ندانست و عنوان کرد این موضوع می‌تواند به ارتباط ایران با تجار خارجی هم آسیب بزند. ضرر ۸۰ هزار میلیارد تومانی مشاغل اینترنتی
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشکل مسدودیت شبکه‌های اجتماعی را محدود به مرزهای کشور ندانست و عنوان کرد این موضوع می‌تواند به ارتباط ایران با تجار خارجی هم آسیب بزند.(ادامه)
۶ راس گوزن زرد ایرانی از مازندران به آذربایجان غربی منتقل شد
(ادامه)
«عیسی کلانتری» از سمت خود برکنار شد
سخنگوی دولت گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تقویت کارگروه احیای دریاچه ارومیه، عیسی کلانتری از سمت خود در این بخش برکنار شد.(ادامه)
۸۰ درصد زمان نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای ختم می‌شود
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی  گفت : باید آب دریای خزر طی تونلی به رودخانه سراب سرازیر و از  رودخانه سراب به دریاچه ارومیه منتقل شود تا شاهد تبعات گران نابودی دریاچه ارومیه نباشیم پیشنهاد نماینده آذری برای انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه!
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت : باید آب دریای خزر طی تونلی به رودخانه سراب سرازیر و از رودخانه سراب به دریاچه ارومیه منتقل شود تا شاهد تبعات گران نابودی دریاچه ارومیه نباشیم(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
روحانی در آخرین جلسه دولت دوازدهم گفت: اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو و رحمت می‌کنیم. او با اشاره به تامین کالا‌های اساسی در زمان جنگ تحمیلی اقتصادی افزود: توانمان را در این زمینه [تامین کالا‌های اساسی در زمان جنگ تحمیلی اقتصادی]بکار گرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
تشکیل کارزار استعفای عیسی کلانتری
در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده که برای بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا جانباختند و تعدادی از خبرنگاران نیز زخمی شدند.(ادامه)
تصاویر: حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران
عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، چندین نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند. عکاس ایسنا که این تصاویر را تهیه کرده، در این اتوبوس حضور داشته و دچار مصدومیت جزئی شده است. (ادامه)
حادثه برای اتوبوس خبرنگاران کشور در ارومیه
اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست که برای بررسی وضعیت دریاچه ارومیه رفته بودند؛ در جاده تصادف کرده است. حال دو نفر از خبرنگاران وخیم است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.